BAŞKAN TİRYAKİ ALTINDAĞLI VATANDAŞLARLA BİSİKLET SÜRDÜ
Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki, Altındağlı vatandaşlarla birlikte bisiklet sürdü. 3 Haziran “Dünya Bisiklet Günü” kapsamında, Karapürçek Mahallesi’nde bulunan Bisiklet Parkı’nda bisiklet sürme etkinliği düzenlendi.